sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Helisevä vaski

“Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.”
- Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13






"Hyväksy suru ja kärsimys, se on osa vapautumistasi. Vapautumisen ja valastumisen polulla ei tunneta armoa. Ja toisaalta juuri armo auttaa kestämään tuon prosessin. Tulee kiitollisuus. Nöyryys kasvaa. Silloin, kun pystyt sanomaan, ettet ole mitään, oletkin yhtäkkiä kaikki. Silloin sinua ei enää ole, on vain Jumala sinussa."
-Enkelit






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti