lauantai 24. joulukuuta 2016

Ymmärtäminen tietää egon kuolemista

"Ajattele kauhua, joka valtaa rikkaan miehen, kun hän näkee köyhien surkean tilanteen. Ajattele vallanhimoisen diktaattorin järkytystä hänen katsellessaan sortamansa kansan ahdinkoa ja kiihkoilevan fanaatikon pelkoa hänen nähdessään vakaumustensa valheellisuuden, sen miten huonosti vakaumukset käyvät yksiin tosiasioiden kanssa. Ajattele sitä järkytystä, joka kohtaa romanttisesti rakastuneen, kun hän ymmärtää, ettei hän rakastakaan rakastettuaan, vaan kuvaansa hänestä.

Tästä syystä ymmärtämisen teko on ihmiselle kaikkein kivuliain tehtävä, teko, jota hän eniten pelkää. Rakkaus syntyy ymmärtämisen yhteydessä, tai vielä täsmällisemmin: ymmärtämisen teko on rakkautta.
Egoparkasi yrittää epätoivoisesti viedä herkkyytesi terän, koska sen puolustusmekanismit ovat paljastuneet, eikä sillä ole enää suojaa eikä mitään, mihin tarttua.
Jos joskus annat itsellesi luvan ymmärtää, se merkitsee kuolemaasi. Siitä syystä rakkaus on niin hirvittävää, sillä rakastaminen merkitsee ymmärtämistä ja ymmärtäminen kuolemista, samalla se on kuitenkin myös kaikkein ihastuttavin ja riemastuttavin kokemus maailmassa. Egon kuolemassa on vapaus, rauha, tyyneys ja ilo.

Jos todella kaipaat rakkautta, tartu heti ymmärtämisen tehtävään.

Ota se vakavasti, tarkastele jotakuta, josta et pidä, ja näe todella oma ennakkoasenteesi. Katsele jotakin, johon takerrut, ja näe todella ripustautumisen tuottama kärsimys, hyödyttömyys ja vapauden puute, ja katsele pitkään ja rakastavasti ihmisen kasvoja ja heidän käytöstään. Käytä jonkin verran aikaa katsellaksesi luonnon ihmeitä: linnun lentoa, kukkivaan kukkaa, pölyyn musertuvaa kuivaa lehteä, joen virtaamista, kuun nousemista, vuoren ääriviivoja taivasta vasten. Tehdessäsi niin sydäntäsi ympäröivä kova suojakuori pehmenee ja sulaa ja sydämesi herää eloon herkäksi ja vastaanottavaksi. Pimeys kaikkoaa silmistäsi, näet kirkkaasti ja syvälle ja saat viimein tietää, mitä rakkaus on."

Kun ihmiset olivat lähteneet, hän nousi vuorelle rukoilemaan yksinäisyydessä.
Matt. 14:23

Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että voit rakastaa vain ollessasi yksin?

Mitä rakastaminen tarkoittaa?

Se tarkoittaa ihmisen, asian tai tilanteen näkemistä sellaisena kuin se on - ei sellaisena, joksi sen kuvittelee- ja vastaamista sillä tavalla, jonka se ansaitsee. Et voi rakastaa sitä, mitä et edes näe.

Mikä estää sinua näkemästä? Käsitteesi, luokittelusi, ennakkoasenteesi ja projektiosi, tarpeesi ja riippuvuutesi, ne leimat, jotka olet lyönyt ehdollistamistesi ja menneisyyden kokemustesi perusteella.
Ymmärtäminen on kaikkein vaivailloisinta, mihin ihminen voi ryhtyä. Siinä tarvitaan kurinalaista ja valpasta mieltä, kun taas ueimmat ihmiset hairahtuvat mieluummin henkiseen laiskuuteen kuin näkemään vaivaa ymmärtääkseen kutakin ihmistä ja asiaa uudella tavalla ja tuoreesti."

Anthony De Mello- Rakkauden tiellä




1 kommentti:

  1. Lukemisen jälkeen hyväksyt kanssani tämän erittäin hyvä jakaa täällä kommentti, uskon sen inspiroivan myös muita, koska olen löytänyt onnellisuuden ja ilon avioliittoani tänään, olen elävä todistaja, että se toimii minulle, mieheni palata takaisin kotiin kahden vuoden avioeron jälkeen, se on melkein uskomatonta, mutta ihmeellistä.
    Olen onnellinen äiti kahdelle lapselle ja työskentelen lääkärinä. Muutama viikko sitten luin vastaavia kommentteja suhdeneuvontablogin postituksesta, joka koski yhdysvaltalaista Theresa-nimistä naispuolista naista, hän todisti kuinka hän palautti todellisen rakkauden ja luottamuksen rikkoutuneeseen avioliittoonsa, hän sanoi Dr.Oduduwa, joka auttoi häntä sovitteluun aviomiehen kanssa useiden kuukausien jälkeen. erottaminen. Olin niin onnekas lukeessani tätä kommenttia ja kopioin Dr.Oduduwan henkilökohtaisen sähköpostiosoitteen kommunikoidakseen hänen kanssaan henkilökohtaista apua varten kiireellistä apua entisen aviomieheni kotiin palauttamiseksi {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Viime viikon maanantaiaamuna lähetän sähköpostiviestin kommunikoidakseni saman tohtori Oduduwan kanssa apua varten.
    Kaksi kuukautta sitten minulla oli valtava taistelu mieheni Andersin kanssa, hän katsoi suoraan silmiini; sanoi, että avioliitto on ohi, hän sanoi, että hän on tehnyt avioliittoamme, hän otti pois poikani Felixin ja matkusti maamme elää Kanadaan toisen naisen kanssa, siitä lähtien olen yrittänyt soittaa ja lähettää viestejä hänet puhelimien, sosiaalisen mediaanin ja sähköpostin välityksellä, mutta hän esti kokonaan linjani pääsemästä häneen ja poikamme Felix oli hänen kanssaan ja en voinut kuulla poikani ääntä, tämä kipu olen käynyt läpi kaiken elämäni siihen päivään asti, kun tapasin suuren Dr.Oduduwa Rakkaus -loitsija, olin niin turhautunut ja tarvitsin apua ainakin puhuaksemme poikamme Felixin kanssa, minut luettiin pyytämään anteeksi myös silloin, kun me molemmat tiedämme, että hän teki vääryyttä minulle, hän vei poikani pois minulta yli 7 kuukaudeksi ei sanoja, ei kirjainta. tämä tilanne tappoi minut joka päivä, olin masentunut ja tarvitsin kipeästi kiireellistä apua ja ratkaisua tämän ongelman ratkaisemiseksi, joten otan yhteyttä Dr.Oduduwan sähköpostiosoitteeseen, koska uskon, että hän voi olla vain toivoa auttaakseni palaamaan aviomieheni kotiin poikani Felixin kanssa . Tohtori Oduduwa vakuutti kuitenkin minulle, että hän voi auttaa minua palaamaan mieheni ja lapseni takaisin kotiin 7 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukouksista, olin järkyttynyt ja kokeilin sitä, seuraan huolellisesti hänen ohjeitaan askel askeleelta. Kaksi päivää sen jälkeen, kun Dr.oduduwa sanoi suorittaneensa lumoavan rakkaudenkirjoitusvoiman ilmaan ratkaisun temppelissä, kaikki nämä hän teki kaikki yksin, en tehnyt mitään vain toimittamalla vaaditut esineet. Sinä samana iltana aviomieheni Anders soitti minulle matkapuhelimella anteeksi, hän oli erittäin sopber puhui minulle mukavasti, hän oli erittäin pahoillani kaikesta, mitä hän teki satuttaakseen minua. Anders palaa takaisin kotiin Felixin kanssa. Olen tänään niin onnellinen, että olen perheeni kunnostettu ja mieheni ja rakastan toisiamme enemmän kuin everafter. Arvostan ja kiitos ikuisesti Oduduwalle. Lupaan jakaa hyvien uutisten todistukseni ystävilleni ja kaikille täällä maailmassa.
    Oduduwa kertoi minulle myös, että hänellä on lahjakkaita valtuuksia ratkaista seuraavat elämän haasteet;
     * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja menekinedistäminen Talisman-rengas * onnekas viehätysrengas.
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * Perinteiset juuret ja yrtit parantavat sairautta, parantavat syöpää
      Tauti, paranna HIV, korkea verenpaine.
    * hedelmällisyysmaagia
    * Onnekkaita LOTTERYNUMEROITA
    * SULJETTU SORMUS VOITTAMISEKSI - PELI jne.
    Olet erittäin onnekas lukeessani tänään hyvää uutta todistustani, se toimii minulle. Uskon, että se toimii myös sinulle.
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista