perjantai 27. helmikuuta 2015

Mä en usko

Mä en usko

Mä en usko maanantaihin koska se menee ohi
Mä en usko tiistaihin koska sekin menee ohi
Perjantaikin vei torstain toivon mukanaan
Mä en usko ihmisiin enkä ihmeisiin
en ihmisten ihmeisiin
Mä en usko tarinoihin en marinoihin
Mä en usko menneisiin en tilanteisiin
Kaikki menevät ohitse kuin ohikiitävä elämä.

Mä en usko ihmissuhteisiin en ihmisten nuhteisiin
Mä en usko rahaan en sen voimaan
Mä en usko valtaan enkä työvoimaan
Mä en usko karmaan en kohtaloon
Mä en usko piruun en uskontoon
Mä en usko eriarvoisuuteen en taikauskoon
Mä en usko sotiin en hippiliikkeisiin...

Mutta mä uskon rakkauteen
Siinä sä olet ollut aina
niin maanantaina kuin perjantaina
Olet läsnä tässä ja nyt.

Olet vielä silloinkin 
kun olen pois lähtenyt.



T: Jake




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti