sunnuntai 8. helmikuuta 2015

H.E.A.T.ia ja kasvissafkaa!!

Moicca!
Liian vähän on ollut mun blogissa safka hässäkkää, nyt ajattelin hieman höpistä siitäkin. 
Kävin tänään bändi treeneissä, lenkillä, kaupassa ja tein ruokaa. Ruokaa laittaessa tuli mieleeni, että voisin ottaa parit kuvat mun safkailuista tänään.
Viikko sitten sain tarpeekseni karppaamisesta ja ajattelin tehdä ihmiskokeita ja kääntää julmasti takin rasvoille, lihoille ja muille raskaammille ruuille. Mulla on vissiin kevättä rinnassa. Kun olen puhunut siitä, että elän muutoksen ja uuden alun aikaa, niin miksei tämä sopisi tähän hetkeen oikein hyvin...?
Nää ruokajutut on yhtä henkilökohtaisia kuin filosofiat ja uskonnot. Yhtä ainoaa oikeaa ei ole. Kannattaa vain kuunnella itseään. Mä olen mennyt muutaman vuoden stimulanteilla (tee, kaakao, suklaa, sienet..välil kahvi ym.) ja karpimmalla safkalla. Täysin karppia en kuitenkaan jaksa yleensä kuin kuukaus tai kaks ja sitten katoaa veto. Mulle sopii ainakin nyt se ruokavalio jolla olin noin 10 vuotta sitten eli hiilareita hemmetisti. Hedelmiä, marjoja, kasviksia, perunoita, riisiä, pastaa, soijaa, yrttiteetä...jne.
Nyt tuli taas uutta intoo safkahommeleihin. Yöunet on parantunut ja energiaakin tuntuu riittävän aamusta iltaa ilman kahviakin...;-) Katotaan kuinka kauan tää toimii, jos ei toimi niin fiiliksen mukaan mennään..:-)
Nyt tuntuu siltä kuin olisin mustalammas hiilareineen kun kaikkialla puhutaan vain karppi sitä ja karppi tätä. Onko ne viljat, hedelmäsokerit ja hiilarit oikeasti niin pahoja kuin puhutaan?

Eka ruoka oli riisiä ja kasviksia, välipalaksi tein hedelmä smoothien (niistä ei ole kuvaa). Tässä kuva kauppareissun jälkeen.





Perunaa, bataattia, porkkanaa, punasipulia, tavis-sipulia, luomu valkosipulia, parsakaalia, punakaalia, tomaattia, salaattia, paprikaa, kurkkua....hyvin maustettua tomaattisoija kastiketta...




Vielä kun oppis syömään hitaasti... T: suursyömäri

Välipalaa vielä tässä illalla...



Sairaan hyvää....yrtti teet kuuluu mun jokapäiväisiin juomapuuhiin...



Etelän hetelmät <3 <3 Kaikki muu oli halpaa paitti takana näkyvät luomu banaanit, eikä sekään ny kauheen kalliks käyny, pari euroo kilo.


P.S Päivän kruunasi tieto, että pääsen 18.2. H.E.A.T in keikalle tavastialle..JEE!! :-) Erik Grönwall ROCKS! Arvatkaapa kuka änkee itsensä eturiviin kuin teinit konsanaan?! No suomen kovin Erik fani J. Hakola...hah ;-)



Mukavaa sunnuntai iltaa ja uutta alkavaa viikkoa!!! Kevätkin tulloo kovaa vauhtia, eikä sitä estä enää mikään! ;-)

T:tseik


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti