sunnuntai 19. toukokuuta 2013

UUSI ALKU ja blogin sisältö

Nyt on oikea aika kertoa mahdollisille uusille seuraajille, että mitä täältä mun blogista tulee jatkossa löytymään. No siis sitähän ei tietysti tiedä kukaan, en edes minä itse. Mutta mutta, pääsääntöisesti minun näköistä ja minun näköisesti rajoja ei ole. Ehkäpä kuitenkin tämmöistä:

- Bänditreejä, omia ja bändin biisejä.

- Keikkareissuja ja muita reissuja.

- Kuvia omasta kamerasta ja muiden kameroista.

- Henkisesti rakentavaa läppää, täysin vapauden ja rakkauden nimessä. Tuomitsemista et tästä blogista löydä. Sen tarkoitus ei ainakaan ole, vastaanottajasta en voi kuitenkaan ottaa vastuuta.

- Musiikkia, musiikkia ja musiikkia.

- Mielipiteitä ja arvioita.

-Suoraa puhetta, olin sitten valtaväestön kanssa samaa mieltä tai en.

 - Mietiskelyn tuloksia.

 - Taidetta tavalla tai toisella, joskus ehkä jopa ravintojuttuja.

  -Asioita joista inpiroidun.

  -Jne.... Vain taivas rajana (siinä ois muuten hyvä vaihtoehto nimi tälle blogille) :-)

En siis pelkää tuoda mielipiteitäni julki, mutta aivan henkilökohtaisen elämäni jätän kuitenkin vain itselle tai sille  parhaalle ystävälle. Tämä on kuitenkin minulle 100 % viihdettä ja yksi luomisen väline. Rakastan luoda ja kirjoittaa. Musiikki ja diippi läppä on ollut mun tärkeimpiä voimanlähteitäni aina, joten eiköhän sillä mennä loppuun asti.;-)

Olen aina kokenut internetin ihmeellisen maailman osana henkistä polkua ja ainakin minä haluan olla osa sitä rakkauden pohjasakkaa, en tahdo olla siellä ylhäällä jossa taistellaan vielä siitä ylimmästä paikasta, tahdon loikoilla pohjalla josta ei ole matkaa ylöspäin, korkeintaan ohikulkijana. Elän vain sitä mitä tahdon elää, sillä elämä on oikeasti todella lyhyt tietoisuuden hipaisu ikuisuudessa. Nautin minkä kerkiän tästä matkasta. Tervetuloa kommentoimaan tai utele sitten vaan salaa, sekin käy. ;-) Peace & Love <3 <3 <3





 T: JAKE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti