sunnuntai 18. elokuuta 2013

Ensimmäinen vlogaus ja muuta hörhöilyä

Moikka again!!

Sain yht`äkkiä idiksen laittaa kameran päälle ja alkaa juttelemaan. Ego laittoi ensin hieman hanttiin, mutta sitten päätin aika helpostikin, että nyt on oikea aika laittaa jutut purkkiin oman naaman kanssa. Videota ei ole leikelty ja olen niin aidosti, kun vaan ekalla kerralla kykenin. Minulla ei ole mitään menetettävää(kai;-). On taas yksi haaste itsen kanssa tehty. Tuntui loppupelissä aika normaalilta jutella kameralle mutta ehkä vähän hassulta;-). Etupäässä tuli samoja juttuja, mutta nyt oman lärvän kera..;-) Ehkäpä voin jutella jatkossakin jotain jos tulee fiilistä. Koittakaa pysyä kärryillä...;-)


Löytyy täältä:http://www.youtube.com/watch?v=QruU7339Y9k&feature=youtu.be




"Mutta profetoimiminen, se katoaa,
ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.

Sillä tietomme on vajavaista,
ja profetoimisemme on vajavaista.
Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on,
katoaa se, mikä on vajavaista.

Kun minä olin lapsi niin minä puhuin kuin lapsi,
minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi;
kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on."

-1 Kor. 13-

"Älä pelkää egoa. Se on riippuvainen sinun mielestäsi, ja koska sinä teit sen uskomalla siihen, voit myös hävittää sen lakkaamalla uskomasta siihen."

-Ihmeiden oppikurssi

"Valaistuminen ei tapahdu silloin, kun sinä menet sinne, vaan silloin, kun se tulee tänne. Se ei ole paikka, jossa käydään ja jota sitten muistellaan kaihoisasti ja jonne yritetään taas palata. Se ei ole vierailu totuuteen, se on totuuden herääminen sinussa. Se ei ole ohimenevä tietoisuuden tila vaan pysyvä totuuden oivallus, pysyvä ei-dualistinen tietoisuus. Se ei ole paikka, jonne menet käymään täältä; tämä on paikka, jonne menet käymään täältä. Esimerkiksi minä olen valaistunut, juuri tässä ja nyt. Minulla ei ole harhakuvia eikä ego sido minua, ja vaikka olenkin suureksi onnekseni saanut kokea mystisen liiton useita kertoja, en ole juuri nyt siinä tilassa eikä minulla ole aikomusta palata siihen. Kukaan ei voi olla jatkuvassa autuuden tilassa. Se on vain myyntipuhetta." 

JED McKENNA : henkinen valaistuminen -hitonmoinen juttu




T: Jarkko "Jakeflame" Hakola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti