sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

Keskustelu Rakkauden kanssa osa 20.




"Nämä ovat maailman suurimmat ja kauneimmat häät. Näitä häitä seuraa jokainen täydellisessä ykseydessä. Näissä häissä on jokainen osallisena. Meidän häissä ei muistella menneitä eikä ensimmäistäkään syntiä ole tapahtunut. Nämä häät tapahtuvat jokainen hetki ja ikuisesti."


Minä: Hyvää pääsiäistä Rakkaus!

Rakkaus: Hyvää ikuisuutta Rakkaus!

Minä: Oot kapinallinen, olisit nyt hieman ollu messissä!

Rakkaus: Kukaan tai mikään, ikinä ja missään ei ole ollut yhtä messissä ja koko ajan kuin Minä sinussa.

Minä: Eli pääsiäinen on vain "nimilappu" ikuisuuden olevaisuudessa.

Rakkaus: Koriste. Monille tarina. Joillekin uskomusten jatkumo.
Ei huono tai tuomittava asia sekään. Pääsiäinen voi olla myös muisto Minusta. Hiljaisuuden ja täydellisyyden rukous.

Minä: Olipa upeasti sanottu. Huikee fiilis tulee kun heti äänesi on niin selvä ja yksinkertainen. Miten hitossa KUVITTELEN unohtavani sen?

Rakkaus: Valitset unohtaa. Tehdään sekin Rakkaudella, Minussa. Unohtaminenkaan ei kaipaa enempää tuomitsemista. Unohtamisella ei ole voimaa täydellisyydessä. Ristiriidat eivät voita Jumalaa.

Minä: I love you beipi!

Rakkaus: I love you too!

Minä: Täähän meni romanttiseksi. Mennäänkö naimisiin?

Rakkaus: Olen ollut kanssasi naimisissa ikuisesti. "Uskon" ikuiseen Rakkauteen, koska olen ikuinen Rakkaus. Sinulla vain on tapana erota ja etsiä korvike Minulle. Koet pettäväsi Minut toisten kanssa, vaikka todellisuudessa ME kuulumme yhteen, ikuisesti.

Minä: En minä ole ollut naimisissa koskaan. Huomaatko? Nykyään voisin senkin tehdä. Ennen se oli ehdoton "ei". Sanoin aina "ei Rakkaus ole yhden ihmisen omistuksessa".  Nyt jotenkin huomaan että sanomaani väritti pelko. Nyt se olisi ihan yhden tekevää. Tai ehkä se olisi vain lupaus siitä että uskaltaisi kohdata omat pelkonsa siinä suhteessa...hmmm....vastamäet kestäen....

Rakkaus: Jollain tasolla olet aina tiennyt että Rakkaus ei rajoitu yhteen erilliseen ihmiseen. Yksi ihminen ei ole tuonut sinulle koskaan sitä, mikä on todellakin ikuista ja täydellistä. Se että omistat yhden erillisen ihmisen tarinan ei ole sitä Rakkautta jota voisit muistaa olevasi tarinan takana ikuisena ja loistavana. Egosi on hieman hämmentynyt siitä, että et ole löytänyt "sitä yhtä oikeaa". Sinun tarinassasi sitä ei vain ole, koska olet päättänyt nähdä Minut kaikessa.

Minä: No niin....Olen siis naimisissa sinun kanssasi? Olet Minun ainut ja oikea? Missä olet? En näe sinua! Hiton tylsät häät!

Rakkaus: Nämä tylsät häät eivät maksa mitään ja se mikä luvataan, pitää ikuisesti. Meidän Rakkauteen ei tule ikinä, koskaan ja missään yhtään säröä. Rakastan sinua 100 % jatkuvasti ja täysin pyyteettä. En tuomitse, en petä sinua. Enkä odota sinulta mitään. Kaikki mitä ikinä oletkin päättänyt valita, on annettu anteeksi ennen kuin se edes tapahtui, koska en näe tarinaasi todellisena. En Rakastu tarinaasi, mutta annan sen ilmetä Ikuisen Rakkauden keskellä. Minä sallin tarinasi tapahtuvaksi. Minulle voit ajatella, puhua ja avautua mistä ikinä oletkin halunnut, enkä arvostele tai tuomitse sinua siitä. Minussa saat "kasvaa" ihan Rauhassa omaksi itseksesi, eikä pienintäkään kiirettä ole. Ei vaatimuksia eikä lupauksia. Seison vierelläsi aina. Kun sinua ahdistaa tai suututtaa, minä kuuntelen. Kun naurat poskesi kipeäksi, olen vierelläsi. Saat tehdä mahdollisen prosessisi Minun Rakkaudellisessa sylissäni.
Olen sinua lähempänä kuin pelkkä 1 keho voi ikinä päästä. Me Rakastelemme ikuisuuden porteilla ja kuolemattomuuden aalloilla. Minä en jätä koskaan, eikä meitä erota pelko eikä aika. 
Saat ilmentää kehosi ihmeitä rauhassa ja silti olen vierelläsi. Kehosi rajallisuus ei lopeta ikuista suhdettamme. Rakkaus todellakin on ikuista kun valitset Minut. Minä en vaadi sinua pukeutumaan tietynlailla, en pyydä sinulta tilisaldoasi tai pitkää mittaa. En pyydä sinulta tekoja eikä Minua tarvitse miellyttää mitenkään. Meitä ei erota hautajaiset, sairaudet, draama eikä pettäminen. 
Näihin häihin otetaan jokainen ihminen best maniksi tai muuten vaan mukaan ikuiseen juhlaan. Nämä ovat maailman suurimmat ja kauneimmat häät. Näitä häitä seuraa jokainen täydellisessä ykseydessä. Näissä häissä on jokainen osallisena. Meidän häissä ei muistella menneitä eikä ensimmäistäkään syntiä ole tapahtunut. Nämä häät tapahtuvat jokainen hetki ja ikuisesti. Näetkö nyt Minut Rakas?

Minä: No näen! No tuota myyntipuhetta kuunnellessa ei tarvitse ihmetellä sitä, että miksi kehojen maailma ei ole tarpeeksi tyydyttävää ja niissä jää aina vain pelkkien kuvitelmien vangiksi. Omat hääni ajassa eivät ole kuin laiha kopio noista todellisen Rakkauden häistä! 
Kehojen maailmassa ensin näen kehon, sitten alkaa tarinan muodostaminen johon joko päätetään "Rakastua" tai sitten etsitään parempi! Hitto, mieti, parempi!? Jos on parempi, on myös huonompi eikä Rakkaus puhu noin. Kehoissa on jatkuva loppumisen ajatus mukana ja se perustuu vain lineaariseen aikajatkumoon. Voi miten harhautunut olen ollutkaan...

Rakkaus: Ennen kuin alat tuomitsemaan, niin muistutan sinua siitä, että ajassasi tapahtuvat asiat voivat muistuttaa minusta. Sen muistaminen tarvitsee kuitenkin laajempaa näkökantaa. Jos kuvittelet, että toinen puoliskosi on hukassa ja kun vihdoinkin muutamien elämien jälkeen löydät hänet ja jos luulet, että tämä on ainoastaan Rakkautta, niin erehdyt. Se mikä alkaa ja loppuu, on erehdys. Se mikä on ikuista ja täydellistä on todellista Rakkautta. Voit toki nähdä Minut hänessä ja näetkin Minut hänessä, mutta kyse on pohjimmiltaan aina siitä, että Rakkautta ei nähdä fyysisillä silmillä, vaan sitä ollaan täydesti ja aina. Jos silmiäsi vaivaava sairaus vie näkösi, katoaako Rakkaus? Jos sinulta katkeaa käsi, oletko vähemmän?

Minä: No en tietenkään. On kummallista että täällä kulkee ihmisiä pilvin pimein, jotka haluavat katsoa rakkautta silmillä mutta unohtavat sen, että jokainen ei näe fyysisillä silmillä. Vain egon maailmassa voi olla niin epäreilu meininki. On täällä monta muutakin ristiriitaista ja kummallista asiaa jotka liitetään rakkauteen...huoh.

Rakkaus: Olette niin aivopestyjä siihen uskomukseen, että keho olisi Jumalan luoma. Liitätte kaiken Rakkauden vain siihen mitä itse näette. Rakkaus ei ole kuitenkaan muoto vaan sisältö. Tärkeää on muistaa se, että mitä ajattelet muodosta. Jos näet esim. Jeesuksen ristinpuulla, näetkö hänet kärsimässä vai näetkö hänet vapaana Jumalassa rajattomana vapautena kehosta? Onko se kaunis vai syntinen aikaan perustuva näky? 
Toinen tärkeä asia on muistaa se, että vaikka tietoisella mielellä muistat valita Rakkauden ja vapauden ajatuksen, niin alitajuinen puolesi uskoo vielä syntiin ja erillisyyteen, koska näet erillisen ja syntisen maailman. Siksi Minä olen kanssasi. Siksi annat Minulle valinnan ja syntisen ajatuksen. Muutan ne anteeksiannoksi ja Rakkaudeksi ikuisuuteen. Valitsen puolestasi Itseni.

Minä: Joskus olen ajatellut että olisin varmaan jo valaistunut jos minulla ei olisi seksuaalisia ajatuksia ja energioita? Seksualinen energia taitaa olla just se joka pyörittää tätä syntisten maailmaa. Sen voi nähdä kaikessa: pukeutumisessa, parisuhteissa, pariutumisessa, mainoksissa, musiikkivideoissa, vallan välineenä, pettämisenä, sukupuolitauteina ja miehisyyden mittarina. Seksuaalinen vetovoima tuntuu ja näkyy kaikialla. Miten kukaan pariutuisi tai menisi naimisiin ilman sitä? Minullekin sanotaan aina, että parisuhdetta ei voi olla ilman seksiä. Iltapäivälehdet kirjoittavat seksistä joka päivä. Seksi on kaikessa. Seksuaalinen lataus on kaikessa erittäin voimakkaana energiana. Minuakaan ei kehona olisi tällä ilman seksiä, eikä edes koko maailmaa olisi. Huh, jos edes alkaa purkamaan koko seksuaalista sekasotkua, niin tajuaa koko homman. Kaikkea määrittää seksi.
Olen sanonut joillekin naispuolisille että kyllä minä voisin seurustella ilman seksiä, jos siinä on todellista Rakkautta. En ole saanut kannatusta. Huomaan myös seksuaalisuuden syntisyyden olemassaolon. Se on edelleen piiloteltava ja vähäteltykin asia. Nolo ja pelottavakin asia.
Nytkin kun edes mainitsee asiasta nousee pieni tunne että "hyi, miten edes kehtaan". Toisaalta nykyään nautin siitä ja sen olemassaolosta, koska en enää syyllistä tai tukahduta sitä. Saattaisin päästä seksissä aikamoisiin sfääreihin luotettavan kumppanin kanssa, tiedän sen 101 %. 
Luulen, että olen päässyt maistamaan seksuaalisuutta vasta vain pinnalta. On todella kummallista miten vähän gurut puhuu seksuaalisuudesta? Onko se niin, että se tiedetään egon vahvimpana "aseena" ja unohduksen myrkkynä? Vaikka kuinka muistaa todellisen rakkauden ja ikuisuuden, luulen että täällä ei ole yhtäkään miestä jonka silmät eivät osu naisen kauniiseen vartaloon jos tämä kävelee ohi. Kyllä siinä Jeesukset ja Jumaluudet unohtuu kun hyvä pylly kävelee edessä!

Rakkaus: Beautiful. Muotojen maailma on anteeksiannettavissa niin, että pyrit erottamaan muodon ja Rakkauden toisistaan. Siten saat mielenrauhan. Jos sekoitat maailman ja Jumalan, hämmennyt ja hämmennyt vielä lisää ja aina vaan lisää. Näin lisäät karmaa ja kiertokulkuja ja vielä lisää hämmennystä, kunnes masennut, koska et löytänyt Minua maailmastasi.
Maailmassasi on tapa jolla lisäännytte jotta tuntisitte maailman hyväksi ja oikeaksi. Teidän tapa lisääntyä tuntuu pienen hetken hyvältä, kunnes se menee ohi (ja haluat lisää). 
Kun jokin asia menee ohi, niin sen pitäisi saada teidät hereille. Jos jossain asiassa on ristiriita ja ongelma, se on pienen mielen keksimää. Jos seksi ei onnistu, se muuttuu valtapeliksi tai se tekee olon vetämättömäksi tai mielen tyhjäksi, se muistuttaa vain siitä, että on jatkettava eteenpäin Minun muistamisessa.
Monet erilliset mielet valitsevat mieluummin puolen tunnin aktin tuntemattoman ihmisen kanssa sukupuolitautien kera sekä uuden jakaantumisen kera (uusi elämä) kuin Rakkauden löytämisen ITSESTÄÄN. 
Joillakin on muodostunut mieleen ajatus: "Seksi on kaikki".

Ei seksi eikä mikään muukaan asia ole syntinen tai huono asia mutta se ei ole "kaikki". Se on vain asia muiden joukossa ja se kuuluu näytelmääsi vain hetken verran. Sekään ei tarvitse tuomitsemista.
Nauti siitä jos se osuu kohdallesi, mutta muista se ei ole koko totuus. Kaikesta voi tehdä epäjumalan hetkessä. Kehossa on kehon jutut ja taivaassa taivaan jutut ja sinä olet taivas! Älä kuitenkaan etsi taivasta kehoista, maailmasta jonka teit Taivaan rinnalle.
Sukukalleuksien ihannointi ei ole Jumalan näkemistä. Feminiinisyyden yli painottaminen ei ole Jumalan opetussuunnitelma. Elä rauhassa kuin ihminen elää. Tarkkaile mielesi toimintaa, se on ainut tehtäväsi. Olen kanssasi. Rakkaus on. Jos mielesi toiminnassa esiintyy epäharmonioita, anna ne Minulle. Minä vapautan ne. 
Älä tukahduta ihmisyyttäsi, se olisi kehoon uskomista. Älä tuomitse seksuaalisuutta, se olisi kehoon uskomista. Älä etsi Jumalaa kehoista, se olisi kehoon uskomista. Älä tuomitse muotoja, se olisi kehoon uskomista. Älä yritä parantaa kehoja ikuisiksi, se olisi vain kehoon uskomista (tai tee kaikki noi, jos sen tärkeäksi oppimisesi kannalta.) Kaikki mikä on erillistä, on antikristus. Keho tehtiin pirstaloimaan täydellisyys. Anna sen kuitenkin olla ja esiintyä mutta muista Minut. Näytelmä saa jatkua koska näytelmälle tulee lopulta loppu. The end. Vain se mikä jää, on totta.

Minä: Eli minä saan tuijotella naisten peppuja?

Rakkaus: Et tietenkään saa, se on syntiä! Ei kunnon Jumalaan uskova tee niin! Häpeä sinä syntinen!

Minä: Höpöhöpö, Rakkaus! Etkö tiedä että Annan pepuille anteeksi rakastamalla niitä!

Rakkaus: Ok. Olet peppugurun ylennyksen! Saat synnin päästön! Luon sinulle kymmeniä hyviä peppuja! Vai haluatko paljon huonoja peppuja anteeksiannettaviksi? Haluatko kenties kehittyä peppugurun polullasi?

Minä: Haha! Oliko tuosakin jokin syvällinen opetus...? Taisin aistia että haluat sanoa sen, että muodoilla ei todellakaan ole yhtään mitään väliä...:-)

Rakkaus: Hyvin huomasit. Olet täysin syytön vaikka katselisit loppuelämäsi peppuja.

Minä: Kehossa on kehon jutut ja ne jää ihan itsestään pois kun niihin ei enää uskota. Taidan siis vielä uskoa kehoihin? En ole siis vielä kovin pitkällä henkisessä kehityksessä?

Rakkaus: Olet kotona jo. Et kehity enää mihinkään. MUISTA taas se, että älä sekoita muotoja ja taivasta toisiinsa. Ne ovat täydelliset vastakohdat. Siksi olet täysin viaton ja täydellinen eikä pohjimmiltaan ole mitään anteeksiannettavaa. Jumala ei ole niin pikkusieluinen kuin kaikenlaisia pieniä asioita keksivä pieni mielesi. Taivaassa ja Ikuisessa Rakkaudessa ei ole peppuja, koska taivaassa ei ole erillisyyttä. Ei syntymää eikä kuolemaa. Ei timmiä peppua eikä maanvetovoimaa. Taivaassa on vain täydellisyyttä.
Ja tässä TÄRKEÄ muistutus: Älä tunne syyllisyyttä asioista jotka koskevat maailmaasi. Jos maailmasi olisi TODELLINEN ja ikuisesti jatkuva syntymien, kärsimyksien ja kuoleman kehä, olisi syytä huoleen. Mutta kun maailmasi on vain ajan ILLUUSIO, olet VAPAA ikuisesti. Hyvä peppu on vain harhautus todellisuuden rinnalla, mutta neutraali harhautus. Se mikä ei ole totta, ei ole totta. Eikä se mikä ei ole totta, tarvitse syyllisyyttä, pelkoa eikä minkäänlaista tuomitsemista. Se jo että näet muodon on tuomitsemisen YRITYS, mutta minussa ei tuomiota ole. Usko Minuun, olet ikuinen ja täysin viaton. KAIKKI on annettu anteeksi ja vapautettu. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Mitään pysyvää virhettä ei ole tapahtunut. Halusit vaan nähdä mitä luomisesi voimalla voit saada aikaan. Nauretaan sille. Anna sen tapahtua! Olemme vuoristoradassa. Tai olimme jo. Emme ole siellä enää. Nyt vain muistelet sitä ja annat muistosi Minulle. Voi kuinka Rakas oletkaan! Muuta et voi olla!

Minä: Huh, kiitos Rakkaus. Maailman suurin KIITOSSSSSSSS!
Kerropas minulle vielä taas, että miksi hitossa tän viestisi tajuaminen ei voisi olla kokonaisvaltaista ja pysyvää?

Rakkaus: No koska taas näyttää siltä, että minuutissa unohdit että Rakkaus ei ole ajasta mutta on ajassa. Muistellaan taas sitä, että muoto ja Rakkaus ei ole sama asia.
Älä ota taakaksesi sitä että "Sinun" pitää muistaa. Miksi pienen mielen tarvitsisi aina muistaa? Pieni mieli on egosi, eikä egoa kiinnosta muistaa jatkuvasti. Se muistaa vain siksi, että se hyötyy itse siitä jotenkin. Tähän liittyy se, että miksi yritän muistuttaa sinua siitä, että muoto, maailmasi ja taivas eli ikuinen Rakkaus ovat täysin eri asia. Se helpottaa elämääsi siellä ajassa. Saat elää rauhassa itsesi näköisen elämän ja silti olet niin Rakastettu ja viaton. Levottomuus ja tarkoituksettomuuden tunteesi johtuvat vain siitä, että että sekoitat Rakkauden ja muodon keskenään. Egosi etsii totuutta ja egosi sanoo "meillä on jokaisella oma totuus", mutta huomaa se, että "jokainen" on ego itse ja triljoona erilaista totuutta on EGON OMA UNI, erillisyys eli "synti". Pääsiäisen tarkoitus on muistaa, että patsaat ovat vain muotoja, mutta Rakkaus on elävää, ikuisesti. Rakkaudessa ei kärsimystä ja syntiä ole.

Ota rennosti, naura ja pidä hauskaa siellä. Tule tänne kun haluat muistaa. Älä ota takkaa siitäkin, että on pakko muistaa. Muistat tai et muista, niin olet kotona kuitenkin. Kun kerran muistat Minut, olet turvassa Rakkaudessa ja Viattomuudessa. 
Me voisimme höllätä hieman. Elä normaalia elämää. Jos kaipaat muistamista, tule tänne. Olen täällä odottamassa ja muistuttamassa sinua ikuisesti. Jonain kauniina päivänä päivä valkenee ja et enää löydä Minua, koska muutut Minuksi. Olet jo muuttunut. Siksi tämä keskustelu vain näyttää tältä. Keskustelu joka joka on vain Rakkauden muisto. Muistelet keskustelua jonka kävimme ajassa ikuisuuden syleilyssä ja täydellisyydessä. Minussa ajan merkitys katoaa. Ainut ajan todellinen puoli on nykyhetki, mutta niin, että et vertaile sitä menneisyyteen tai tulevaisuuteen.

Minä: Kiitos. Mitään hätää ei ole, koska hätäkin kuuluu vain ajan maailmaan. Ja todellisuuteni ei ole ajasta. Saan kuitenkin kokea hätääkin, mutta muistan että en ole hätä itse. Minä olen todellinen ITSE ja siinä on pääsiäisenkin ainut todellinen viesti.

Rakkaus: Hyvää pääsiäistä Rakkaus.

Minä: Samoin Rakkaus. (Sain sinut vihdoinkin sanomaan hyvää pääsiäistä;-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti