lauantai 1. huhtikuuta 2017

Tämä kaikki on teidän vikanne!

Hei!
Olen tässä viimepäivät mietiskellyt mitä mä oikeasti olen ja tullut siihen tulokseen, että en halua blogata enää näitä "hörhö juttuja". Haluan ehkä blogata jotain muotijuttuja (autoblogi ois kiva kans) tai jotain muuta.
Mä olen aina halunnut olla tavallinen mies joka haisee työmieheltä, ei puhu eikä pussaa. Olisin sellanen tavallinen autonrassaaja. Juu mä alan autonkorjaajaksi ja lopetan tän hippeilyn! Haluan olla kunnon tapakristitty ja maksaa kirkollisveroni!
Tässä minun ajatuksiani viimeajoilta, nyt puhun suuni puhtaaksi enkä esitä enää mitään muuta kuin mitä olen:

Maailma on julma, epäoikeudenmukainen ja se on otettava todella vakavasti! Synnyit ja synnyin tänne taistelemaan paholaista ja muita ihmisiä vastaan. Jos (kun) teet syntiä, palat kadotuksessa ikuisesti! Sitä ennen sinun on ansaittava taivaspaikkasi ja elettävä syyllisyydessä syntisyydestäsi! Oi sinä syntinen kurja! HERÄTKÄÄ! Jumala tuomitsee! Ja minä!
Elämä on todellinen ja saatana on todellinen! Tänne tultiin kilpailemaan taivaspaikasta ja rahasta! Tehtäväni on syyttää pahuutta kaikesta; naapurin mummoa, väärin parkkeerattua autoa, törttöilijöitä, väärää jääkiekko koukkuetta, maahan muuttajia, vääriä uskontoja, typeriä vaatteita, roskia pihalla, poliitikoita, menneisyyttäni, x:iäni, vanhempiani huonosta kasvatuksesta, säätä, vaihtoehtohoitoja, lääkäreitä, väärää musiikkia ja kaikkea. Oikeestaan kaikki on vähän väärällään ja se on tietysti MUIDEN VIKA! Minun parisuhteenikin on oikeestaan aina vähän vajaavainen ja pelkään että en riitä siinä, kuolemanpelkokin vaivaa alitajuisesti, koska pelkään Jumalan tuomiota! Mutta taistelen kaikkea tätä vastaan, olenhan SOTURI!!! 
On vain tämä yksi ainut mahdollisuus, yksi elämä jossa on menestyttävä! On vain etsittävä rakkautta ja hyväksyntää itseni ulkopuolelta! (paitti että rakkaus ei ole totta..) Siellä jossain kateissa ulkopuolella on se mahdollinen rakkauskin, joka ei tavoita minua ikinä, siksi painan menemään kuntosalille jotta kehoni ei rapistuisi ja saisin edes seksiä! UUUH! 
En kestä työttömyyttä tai tekemättömyyttä koska se ei ole soveliasta eikä kuulu KUNNON KANSALAISEN elämään! Mutta kestän kunnon raatamista, sillä olenhan MIESTEN MIES! Minun on oltava kuin muutkin ja tehtävä tunnollisesti oravanpyörässä kaikki asiat jotta en saisi huonoa karmaa ja kohtelua osakseni. Kilpailu kuuluu osana elämääni koska kuka nyt haluisi olla häviäjä luuseri?? Perjantaisin ja lauantaisin juon pullon kossua koska minulla on hyvä viinapää, revi perässä peipi! Osaan kyllä olla selvinpäinkin, mutta silloin en hyväksy muita juoppoja!

Minusta tuntuu että minua petetään jatkuvasti ja siksi olen taistelija! En suostu luopumaan ajatuksistani tästä kaikesta! Minä olen Jarkko ja olen erillinen kaikesta, eihän minun nimeni olisi muuten Jarkko! Vain vahvat selviää hengissä, se on luonnon tapa selvitä tästä kaikesta! Ajattele nyt ihan järjellä, kaikki mitä olen aikasemmin puhunut on täyttä potaskaa, hippien jaarituksia. Olen ollut aivan pihalla ja elänyt jossain vaaleanpunaisessa rakkaus kuplassa. Hyi minua HEIKKOA!
Haluan tästä edes vain paljon rahaa ja menestystä sillä se on elämän ainut tarkoitus! 
Tänne synnytään siksi että voisin ajatella muista mitä haluan ja JOS hän ei ole rakkauteni arvoinen...(paitsi että en usko rakkauteen jota ei saa rahalla) ...hän ei ansaitse minulta mitään hyvää! 
Rahalla saa kaikkea mitä ihminen tarvitsee! Uskon että ulkoinen kultaisuus on hyvän ihmisen merkki. Mä haluan että hautajaisissani kerrotaan miten SUORASELKÄINEN ja kova työmies olin!
MOTTONI ON: Jos kohtelet minua hyvin, niin minäkin kohtelen sinua! 
Uskon politiikkaan ja maineeseen. Haluan naamani tienvarsille koska silloin tunnen olevani todella tärkeä!
Joo on minussa jotain hyvääkin: haluan pelastaa maailman koska se on niin PAHA ja epäoikeudenmukainen, mutta haluan pelastaa sen omalla tavallani, silleen että saan siitä jotain hyötyä!
Osaan mä rakastaakin. Rakastan niin kuin naisten ja miesten lehdissä kerrotaan, juuri oikea oppisesti! Olen tehnyt monta testiä facebookissa ja kaikki kertovat että olen hyvä rakastaja! 

Kunnon emävale on aina paikallaan! 
Ja tämä oli sellainen sillä onhan tänään...

APRILLIPÄIVÄ, joten syöppäs silliä ja juo kuravettä päälle!! ;-)

 
Hei onneksi kaikki on hyvin, eikä minua haittaa vaikka olisit tuon kaltainen raskaantyön raataja, sillä kaikkia tarvitaan, myös niitä autonkorjaajia (tärkeä rooli:-) :-) Me riitämme AINA. Kaikki on annettu anteeksi ja vapautettu! Maailma näyttää olevan kyllä jotenkin sitkeä ja todellinen, mutta kvanttifyysikoita myöden tämä on osoittanut olevan pelkkä suuri kosminen VITSI!!! hahhaaaahhhhhaaaah <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Olemme yhtä rakkaudessa, olemme yksi mieli vaikka näytämme erillisiltä! Ei ole väliä mitä roolia täällä esität, olet silti rakkauden arvoinen ja aina yhtä tärkeä! En tullut tänne kilpailemaan kanssasi kuin ehkä leikilläni ;-) Mukavaa huhtikuun alkua ja ihanaa aurinkoista kevättä meille kaikille! <3 <3

p.s Enkä lopeta blogaamista ;-)

T:Jake

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti