lauantai 6. heinäkuuta 2019

Mielikuvien varassa?




Kamalan ihanat ihmissuhteet

Luottamuksemme on heiveröisellä perustalla myös siksi, että olemme oppineet luottamaan itseemme – kuka enemmän ja kuka vähemmän mutta kaikki kuitenkin jossakin määrin. Koko meidän länsimainen maailmankuvamme perustuu itseensä luottamiseen. Me opetamme tämän jo pikkulapsillekin. On tietenkin parempi opettaa lapsi luottamaan edes itseensä kuin ei mihinkään, mutta kysy itseltäsi: ”Mitä hyvää siitä on minulle koskaan seurannut, että olen luottanut omaan ymmärrykseeni asioista?” Älä anna ensimmäisten vastausten hämätä sinua, sillä sinusta saattaa hyvinkin vaikuttaa siltä, että olet oman arvostelukykysi perusteella saanut paljonkin hyvää elämässäsi aikaan, mutta onko todella näin? Osaatko todella tehdä oikeita ja täydellisiä ratkaisuja erilaisissa tilanteissa? Jotta kykenisit tähän, sinun täytyy osata ottaa huomioon kaikki, mihin tekemäsi ratkaisu vaikuttaa. Näetkö kaiken ajan alusta ajan loppuun? Näetkö, miten mikäkin asia liittyy mihinkin? Ymmärrätkö täysin, mihin ratkaisusi perustuu ja mitä seuraamuksia sillä on?
Juuri niin. Sitä minäkin.
Miten siis voisit luottaa omaan kykysi tehdä täydellisiä ratkaisuja, ellei sinulla ole kaikkea tarvittavaa tietoa käytettävissäsi? Aivan samaan virheeseen sorrumme ihmissuhteissammekin; me oletamme tietävämme, mikä on oikein ja parasta toisen kannalta, ja perustamme luottamuksemme siihen, että toinen toimii sillä tavoin, kuin me ajattelemme, vaikkemme usein edes kerro toiselle, mitä ajattelemme. Ja sitten me olemme niin hirvittävän ihmeissämme, kun joku toinen mielestämme pettää luottamuksemme, vaikka se perustuu vain omille mielikuvillemme toisesta! Tosiasiassa mitään luottamusta ei rikota, sillä sitä ei alun alkaen ole ollutkaan; rikki menevät ainoastaan omat mielikuvamme siitä, miten toisen pitäisi käyttäytyä. Tämä ei ole ihan helppo pala niellä, ja siksi toistan tämän tärkeän asian uudelleen ja toisin sanoin:
Kahden ihmisen välinen luottamus on vain mielikuvien, toiveiden ja odotusten varassa. Voiko silloin edes puhua luottamuksesta, ja kun ottaa vielä huomioon ne väärän mielen ajattelutavan perusteet, joiden varassa me ennen havahtumistamme elämme, miten koskaan voisimme todella luottaa toiseen? ”Jokainen on kääntyvä jokaista vastaan”, kuten eräs hyvä ystäväni usein muistuttaa, sillä kaikki mielen harhassa muuttuu vääjäämättä vähitellen vastakohdakseen. Mielen harhan marssijärjestys on sellainen, että koska kaikki muuttuu eikä mikään pysy samanlaisena kovin pitkään, mitä tahansa voi seuraavassa käänteessä tapahtua.
Tämä seikka on aivan ilmeinen rakkaussuhteissa, jossa kiihkeänä alussa leiskuva lempi usein muuttuu ajan saatossa jäätäväksi tunneloukuksi. Vika on kuitenkin vain ja ainoastaan siinä, että etsimme luotettavuutta sieltä, mistä sitä ei koskaan voi löytää – mielen harhasta, jossa kaikki on alati muuttuvaa. Luottaa voi todella vain siihen, mikä ei koskaan muutu, ja koska me ihmiset mielen harhan ilmentyminä muutumme mekin koko ajan, miten todellista luottamusta voisi meidän välillämme koskaan olla? Asiaan täytyy siis löytyä toisenlainen ratkaisu. 

Juha Kuvajainen


3 kommenttia:

  1. Lukemisen jälkeen hyväksyt kanssani tämän erittäin hyvä jakaa täällä kommentti, uskon sen inspiroivan myös muita, koska olen löytänyt onnellisuuden ja ilon avioliittoani tänään, olen elävä todistaja, että se toimii minulle, mieheni palata takaisin kotiin kahden vuoden avioeron jälkeen, se on melkein uskomatonta, mutta ihmeellistä.
    Olen onnellinen äiti kahdelle lapselle ja työskentelen lääkärinä. Muutama viikko sitten luin vastaavia kommentteja suhdeneuvontablogin postituksesta, joka koski yhdysvaltalaista Theresa-nimistä naispuolista naista, hän todisti kuinka hän palautti todellisen rakkauden ja luottamuksen rikkoutuneeseen avioliittoonsa, hän sanoi Dr.Oduduwa, joka auttoi häntä sovitteluun aviomiehen kanssa useiden kuukausien jälkeen. erottaminen. Olin niin onnekas lukeessani tätä kommenttia ja kopioin Dr.Oduduwan henkilökohtaisen sähköpostiosoitteen kommunikoidakseen hänen kanssaan henkilökohtaista apua varten kiireellistä apua entisen aviomieheni kotiin palauttamiseksi {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Viime viikon maanantaiaamuna lähetän sähköpostiviestin kommunikoidakseni saman tohtori Oduduwan kanssa apua varten.
    Kaksi kuukautta sitten minulla oli valtava taistelu mieheni Andersin kanssa, hän katsoi suoraan silmiini; sanoi, että avioliitto on ohi, hän sanoi, että hän on tehnyt avioliittoamme, hän otti pois poikani Felixin ja matkusti maamme elää Kanadaan toisen naisen kanssa, siitä lähtien olen yrittänyt soittaa ja lähettää viestejä hänet puhelimien, sosiaalisen mediaanin ja sähköpostin välityksellä, mutta hän esti kokonaan linjani pääsemästä häneen ja poikamme Felix oli hänen kanssaan ja en voinut kuulla poikani ääntä, tämä kipu olen käynyt läpi kaiken elämäni siihen päivään asti, kun tapasin suuren Dr.Oduduwa Rakkaus -loitsija, olin niin turhautunut ja tarvitsin apua ainakin puhuaksemme poikamme Felixin kanssa, minut luettiin pyytämään anteeksi myös silloin, kun me molemmat tiedämme, että hän teki vääryyttä minulle, hän vei poikani pois minulta yli 7 kuukaudeksi ei sanoja, ei kirjainta. tämä tilanne tappoi minut joka päivä, olin masentunut ja tarvitsin kipeästi kiireellistä apua ja ratkaisua tämän ongelman ratkaisemiseksi, joten otan yhteyttä Dr.Oduduwan sähköpostiosoitteeseen, koska uskon, että hän voi olla vain toivoa auttaakseni palaamaan aviomieheni kotiin poikani Felixin kanssa . Tohtori Oduduwa vakuutti kuitenkin minulle, että hän voi auttaa minua palaamaan mieheni ja lapseni takaisin kotiin 7 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukouksista, olin järkyttynyt ja kokeilin sitä, seuraan huolellisesti hänen ohjeitaan askel askeleelta. Kaksi päivää sen jälkeen, kun Dr.oduduwa sanoi suorittaneensa lumoavan rakkaudenkirjoitusvoiman ilmaan ratkaisun temppelissä, kaikki nämä hän teki kaikki yksin, en tehnyt mitään vain toimittamalla vaaditut esineet. Sinä samana iltana aviomieheni Anders soitti minulle matkapuhelimella anteeksi, hän oli erittäin sopber puhui minulle mukavasti, hän oli erittäin pahoillani kaikesta, mitä hän teki satuttaakseen minua. Anders palaa takaisin kotiin Felixin kanssa. Olen tänään niin onnellinen, että olen perheeni kunnostettu ja mieheni ja rakastan toisiamme enemmän kuin everafter. Arvostan ja kiitos ikuisesti Oduduwalle. Lupaan jakaa hyvien uutisten todistukseni ystävilleni ja kaikille täällä maailmassa.
    Oduduwa kertoi minulle myös, että hänellä on lahjakkaita valtuuksia ratkaista seuraavat elämän haasteet;
     * Rakkausloitsut Win-Back Ex-rakastaja
    * Menestys ja menekinedistäminen Talisman-rengas * onnekas viehätysrengas.
    * osastot - SUOJAUSKOKO
    * Perinteiset juuret ja yrtit parantavat sairautta, parantavat syöpää
      Tauti, paranna HIV, korkea verenpaine.
    * hedelmällisyysmaagia
    * Onnekkaita LOTTERYNUMEROITA
    * SULJETTU SORMUS VOITTAMISEKSI - PELI jne.
    Olet erittäin onnekas lukeessani tänään hyvää uutta todistustani, se toimii minulle. Uskon, että se toimii myös sinulle.
    {Dr.oduduwaspellcaster@gmail.com}

    VastaaPoista
  2. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista
  3. Olin naimisissa rakkaan aviomieheni kanssa ja rakastelimme ja vaalimme itseämme hyvistä 2 vuosista ja jokainen asia meni sujuvasti, mutta kesäkuun 29. päivänä 2018 meillä molemmilla oli väärinkäsityksiä ja hän kertoi minulle, että suhde on ohi ja ettei hänellä enää ole minua tuntemaan minua ja pyydän häntä, koska rakastan häntä niin paljon, mutta hän kieltäytyi minusta niin alas, että tunsin, että maailma on loppunut minulle, mutta ystäväni kertoi minulle oikeinkirjanpitäjästä, joka auttoi sisartaan palauttamaan suhteensa takaisin, hyvä työ ja suosio kaikissa hänen pyrkimyksissä, mutta aluksi pelkäsin, mutta minun on annettava tämä mies oikeudenkäyntiin, koska rakastan mieheni kovin paljon ja en ole halukas menettämään häntä kenellekään naiselle, joten tilasin palauttamaan rakkausloitsun tästä mahtavasta oikeinkirjoittajan nimeltä tohtori igbinovia ja hän sai minut onnelliseksi naiseksi sanomaan sen kaiken, että mieheni palasi luokseni suurella rakkaudella ja välittävällä sydämellä… Todistan tälle suurelle oikeinkirjoittajalle, että olet suuri mies tässä maailmassa ja tarkoitat niin paljon minulle, että olet paras loitsu er. voit ottaa yhteyttä tämän miehen kanssa sähköpostitse, jos tarvitset todella ongelmasi ratkaistavaksi. Täällä hänen sisällönsähköposti osoitteeseen doctorigbinovia93@gmail.com voit myös kirjoittaa hänelle whats-sovelluksen kautta +2348144480786.

    VastaaPoista